Overslaan en naar de inhoud gaan

Naast projectmanagers, kunnen ook projectmedewerkers gebruik maken van de online project tool. Zij kunnen na het inloggen:

  • Werkvoorraad beheren
  • Uren registreren
  • Planning bekijken
  • Forecast (budget vs uitnutting) bekijken
  • Kanban overzicht bekijken

 

 

Werkvoorraad beheren

Als een projectmedewerker aan meerdere projecten werkt is het handig om alle activiteiten die op de 'to-do-list' staat van de medewerker in een bij elkaar te hebben. Dit overzicht, wat lijkt op een ticket systeem, bestaat in Prinzi. Dit werkmanagement systeem is onderverdeeld in een aantal tabbladen:

  • Alle activiteiten
  • Niet gestart
  • Actief
  • Afgerond

Vanaf dit overzicht kan de medewerker direct zien welke items er op zijn / haar naam staan en wanneer het management verwacht dat deze zaken zijn afgerond. Vanaf dit scherm is het mogelijk om de voortgang bij te werken en de gewerkte uren te registreren.

 

Mijn activiteiten
Mijn activiteiten, klik om te vergroten

Uren & tijd registratie

Uren & tijd registratie in Prinzi is heel eenvoudig en snel. De projectmedewerker geeft aan:

  • Hoeveel uur er gewerkt is
  • Aan welk product
  • Op welke dag
  • Een korte omschrijving van de werkzaamheden

Optioneel kan er ook worden aangegeven hoeveel uur de projectmedewerker verwacht nog nodig te hebben om het werkpakket af te ronden. Op basis van deze informatie kan de projectmanager zijn project weer bijwerken.