![]() |
Online projectmanagement toolOnze projectmanagement tool zorgt voor inzicht in de status van projecten. Dit wordt bereikt doordat de informatie altijd actueel is. De oplossing is gemaakt voor projectteams en is daardoor makkelijk in gebruik. De software is direct in te zetten binnen uw organisatie. Dat betekent dat er geen configuratie en training nodig is. Prinzi is een totaaloplossing die alle benodigde project management tools samenbrengt in één oplossing
|
Speciaal voor teams die projectmatig werkenPrinzi is een online projectmanagement tool geschikt is voor alle soorten teams die projectmatig werken. Denk aan organisaties die (willen) werken met:
Prinzi wordt o.a. gebruikt door projectmanagers, programma managers en portfolio managers. De oplossing is ook uitermate geschikt voor gebruik door het projectmanagement office (PMO). Prinzi is voor elk type organisatie inzetbaar en kan worden gebruikt door:
|
|
![]() |
![]() |
|
Agile, Scrum & Prince2 projectenPrinzi is geschikt voor alle soorten projecten. Het wordt gebruikt door organisaties die (willen) werken met Agile methodieken (waaronder Scrum). Daarnaast is Prinzi ook geschikt voor de uitvoering van Prince2 projecten. |
Online projectmanagementOnline projectmanagement wordt eenvoudig met onze online tool. Met Prinzi krijg je overzicht en grip op je projecten. Prinzi ondersteunt het gehele projectmanagement process en biedt alle functionaliteiten die nodig zijn om de project administratie op orde te hebben.
Lees verder over de functionaliteiten in onze online projectmanagement tool.
|
|
Gratis uitproberen |
![]() |
|
Project Portfolio Management (PPM)Om tot een goed Project Portfolio Management (PPM) process te komen het het noodzakelijk dat de gehele projecten portfolio inzichtelijk wordt gemaakt. Pas als er inzicht is in de status van projecten kunnen er daadwerkelijk gefundeerde besluiten genomen worden. Door de gelaagde opzet van Prinzi is het mogelijk om alle informatie van de verschillende projecten te aggregeren. Denk daarbij aan de budgetten, urenadministratie en financiële administratie en planningen. Verschillende projecten kunnen dus worden samengevoegd en op verschillende niveaus worden bekeken. Hierdoor is er altijd actueel inzicht in de planning van het project programma of de gehele project portfolio. |