In deze blogpost houden we geïnteresseerden op de hoogte van updates in Prinzi. Op 31 januari 2021 is er een update doorgevoerd. In deze update zijn de volgende nieuwe functionaliteiten toegevoegd aan de projectmanagement tool:
Daarnaast zijn de volgende onderdelen bijgewerkt:
|
|
Programma / Portfolio managementVanaf heden is het mogelijk om 'programma's' aan te maken. Nadat een programma is aangemaakt kunnen daar verschillende projecten aan gekoppeld worden. Nadat de projecten gekoppeld zijn kan het programma bekeken worden. Het programma laat dan geheel geautomatiseerd een samenvatting zien van alle onderliggende projecten. Dit is in grote lijnen:
Lees hier verder over programma / project portfolio management. |
|
Ticketsysteem (mijn taken)In de product breakdown en het kanban overzicht is het nu mogelijk om projectmedewerkers te koppelen aan werkpakketten. Door dit te doen komt het werkpakket in het 'mijn taken' overzicht van de projectmedewerker. Vanaf dit overzicht kan de projectmedewerker dan direct:
|
|
Product breakdown & Kanban overzicht
Vanaf deze update is het voor gebruikers mogelijk om vanaf de product breakdown & kanban overzicht mogelijk om:
- Het werkpakket te bewerken
- Facturen toe te voegen
- Uren te registeren
Lees verder over het kanban overzicht en de product breakdown structure.
Tijdregistratie
Vanaf heden is er de mogelijkheid om onderscheid te maken in billable en non-billable uren. Hiermee kunnen billable uren makkelijker geëxporteerd worden tbv het facturatie process.
Lees verder over tijdregistratie en urenregistratie.